Årsmøte og julebord for Hordaland FpU en stor suksess

Lørdag 22. november klokken 16 startet Hordaland FpUs årsmøte. Her skulle det velges nytt styre, godkjenne regnskap og budsjett samt legges retningslinjer for det kommende året.

Til stor glede for tillitsvalgte og medlemmer møtte det opp flere nye ansikter som ikke var redd for å vise sitt engasjement ovenfor norges beste og kuleste ungdomsparti. Sebastian Bagaas var en av de mer uredde typene og stilte like så gjerne til valg. Vi gratulerer Sebastian så mye med vervet og ønsker han velkommen i gjengen!

Det nye styret er en god sammensetning av nye og ikke fult så nye ansikter. Christoffer Thomsen tok gjenvalg som fylkesformann i Hordaland FpU og ble enstemmig valgt. Vår alles kjære organisatoriske nestformann, Svein Harald Dyngen, kjent for å alltid ha orden i sakene ble ikke overraskende også gjenvalgt. Videre vil vi ønske Ingeborg Bjørnevik, med formannsbakgrunn fra Trondheim FpU, velkommen til styret som vår nye politiske nestformann. Vi er sikre på at formannstrioen vil gjøre en utmerket jobb!

Marte J. Monstad, formann for Bergen FpU, ble valgt som fylkets kasserer, mens Kristoffer Gaasholt, Joachim Fredheim og Øyvind Kvamme ble valgt som fylkes styremedlemmer. Fredheim ble også nylig valgt som Bergen FpUs nestformann ved årsmøtet 26. september.

Kontaktinformasjon til det nye styret finner du på: http://hordaland.fpu.no/fylkesstyret/